söndag 3 april 2011

Planlösning


5 kommentarer:

  1. Hej vilken underbar blogg du har :)

    Vill rekommendera en sida där du kan sälja eller auktionera ut allt du inte behöver längre.
    Du kan lägga ut tjänster, saker du skänker bort och de ger bort 50% av annonskostnaden till välgörenhet.

    Kostar ingenting att lägga ut eller att bli medlem.

    Sidan heter www.fyndasmart.se

    Ha det underbart

    SvaraRadera
  2. Hmm... jag tror Fyndasmart struntar i missionshusbloggar, utan bara vill göra gratis reklam för sin sida med kommentaren. Fult.

    Kul med planritningar!

    /A

    SvaraRadera
  3. Det skulle jag också tro. Om jag ska skicka med dem en rekommendation så skulle det vara att annonsera på lite större bloggar än den här för att få genomslag.

    SvaraRadera
  4. Vad ska ni ha på altaret? I vilket fall coolt att ha ett altare i ett hus. Ses snart? kram

    SvaraRadera
  5. Hej Astrid!
    Jag vet inte, kanske ett par fåtöljer. På längre sikt kanske det är så att vi bygger om lite och tar bort podiet. Det tycker jag absolut att vi ska, när passar dig?

    SvaraRadera