måndag 21 november 2011

I sändning











I fredags fick jag ett ovanligt samtal som resulterade i att den här veckan kommer bli lite annorlunda för mig. Det var Lotta Karlsson på P4 Östergötland som ringde och ville att jag skulle bli veckans dagboksgäst. I morse startade vi veckan med ett samtal. Programidén går ut på att en programledare under en vecka ringer upp dagboksgästen kvart i 7 för att prata om lite allt möjligt. Jag har fått veta att de är intresserade av hur jag ser på politiken, mitt jobb som politisk sekreterare och kapellet. Det kommer bli en rolig och spännande vecka. Här hittar du inläggen om du vill lyssna. Själv är jag, som så många andra, väldigt obekväm med att höra min egen röst inspelad, så jag får lita på omgivningens reaktioner.
Illustration: Sakurambo, Wikimedia Commons

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar