måndag 28 mars 2011

Fynd

Några saker har vi den senaste tiden fyndat till huset. Vill man vara snäll kan man beskriva det som att vi försöker hålla budget, är man ärlig så har vi inte speciellt mycket pengar alls till inredning i ingångsläget. Därför är det Blocket, Tradera och loppisar som gäller. Soffan hittade vi på Blocket och den valdes utifrån att två personer ska få plats att sträcka ut sig för en lat kväll med böcker och TV. Lådan, som jag tänker kan bli hem åt kryddväxter i köksfönstret kostade 40 kr på Myrorna. Det är jag som står för letandet till huset. Jag tror inte det beror på bristande intresse från Elias sida, men jag är nog mer uthållig. Likadant var det när vi letade hus, det var jag som satt i timmar för att hålla koll på utbudet på Hemnet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar